Svar på komentarer

Postat av: Sabina
vart tog du hålet? :D<3


Elin svarar:
Menar du alltså vart någonstans jag tog hålet? Asso vilken piercingbutik? Om det är det du menar så tog jag hålet på stan, stället heter Downtown. Kommer tyvär inte ihåg vad piercaren hette, men det var iallafall en jättegullig tjej :)



Postat av: jossssssssssaaaaaaaaan bieber (a
vilket program använder du när du gör headers och kan du fixa det på min dator ? (aa <33


Elin svarar:
Jag gör mina headers på photoshop och ibland på paintshoppro. Men jag förstår inte riktigt vad du menar, asso ska du ha en header som bakgrund på din dator eller hur menar du? Men det är klart att jag kan fixa, bara du förklarar lite mer hur du menar.



Postat av: Ilona
Hallo, elin kan du fixa header till min kompis Kathrin?


Elin svarar:
Japp, jag kan fixa en header, bara jag typ får hennes msn så hon kan skicka bilder, sen får hon förklara lite hur hon vill ha den och hur den ska se ut, asso färger och så.

Kommentarer
Postat av: jossan (:

alltså jag menar kan du fixa programet på min dator ? :)

2010-05-17 @ 20:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0