Men gud...

Asso seriöst, har vissa inge förståelse alls eller? Om man komenterar till exempel att min blogg är tråkig, så får man ju säga vad man vill att jag ska förbättra också, inte ba skriva att min blogg suger, och när jag får sånna komentarer så har jag faktiskt lust att lägga ner min blogg, jag menar, jag skriver ju typ för eran skull. Det känns liksom som att jag gör allt för att min blogg ska funka, och kanske inte kan uppdatera lika mycket som jag brukar, men det är för att det har hänt en jävligt hemsk sak i min familj. Och det är ju faktiskt himla onödigt att komentera sånnt också, då kan man ju hålla det inne för sig själv istället.. Jag kanske till och med tar bort min blogg, inte bara för att jag får tråkiga komentarer ibland, utan för att det inte känns som att jag typ bloggar för inget. Och sen är det ju det att jag typ  inte gillar mitt bloggnamn, så snälla, om ni inte har något viktigt att säga, lämna inga tråkiga komentarer. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får inte ta bort din blogg,

jag älskar att läsa den! :D



<3

2010-05-24 @ 19:51:40
Postat av: Anonym

/madde

2010-05-24 @ 19:52:25
Postat av: a m a n d a ♥

du får inte lägga ner bloggen, den e jättefin, & efter de hör som har hänt behöver du lixom inte blogga hela tiden.

För det kanske är lite jobbigt.

Men om du tycker att det är tråkigt att blogga ska du ju inte göra de ;)

beklagar verkligen för det som har hänt, om det var de som du berätta förut? :(

2010-05-24 @ 22:34:51
URL: http://karlssonss.blogg.se/
Postat av: Lena

Ta inte bort bloggen. Du behöver nog bara sluta blogga i någon månad och komma tillbaka när du känner dig redo. Och ta hur lång tid som helst som du behöver på dig. Jag älskar dig gumman..<3

2010-05-25 @ 06:35:32
URL: http://lenatoday.blogg.se/
Postat av: sabina

din blogg e bäst ju!

2010-05-25 @ 22:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0