DET REGNAR!? ;(

Helloooo!
I'm home haha. Min dag har varit helt okej, och jag har typ haft idrott och lite sånnt i skolan. DET REGNAR JU UTE, SÅ DET ÄR TRÅKIGT UTE. Är lite uttråkad här hemma, men ska snart kolla på Top model. Imorgon är det Volleyboll i skolan och vi ska typ tävla mot andra skolor, hoppas att mitt "team" vinner :D Det är i Brunnsäng, hoppas att jag träffar lite kompisar från Brunnsäng då också. Sen på torsdag är det klassresa till fredag. Vi ska typ åka till Enhörna. -,- Långt liksom ;o Men jag hoppas iallafall att det blir kul, jag ska basta och kanske till och med bada. Så jag kommer nog säkert inte blogga något då, om jag inte går in på mobilen, för det blir antagligen inte så att jag tar med mig datorn.

Kommentarer
Postat av: fanny

fin blogg du har ;)

2010-05-25 @ 20:17:43
URL: http://fannyee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0