DÅLIG UPPDATERING!

Hejsan allesammans!
Jag måste verkligen säga förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera nu för tiden. Jag har inte suttit vid datorn sen igår typ, så igår blev det ju inte heller så mycket inlägg. Men jag var ju med lena hela dagen igår och hela nästan hela dagen i onsdags. Så i onsdags var vi uppe till typ 2 något och kollade på Hajen. Sen igår så skulle vi åka till stockholm och shoppa lite. Jag köpte en kjol och en klänning. Men sen på kvällen igår så hände det en sak och det blev lite osämja. Men allt löste sig och så. Jag gick ut med två kompisar som heter David och Tobbe. Dom var jag med lite igår, och idag var jag typ 2 timmar med dom också. Kanske ska vara med dom imorgon också. Vi får se. Jaja, annars har jag inte gjort så mycket mer idag, blev typ väldigt trött efter att jag hade varit med David och Tobbe idag så jag typ somnade en stund. Menmen, nu ska jag visa vad jag köpte igår.


249:- från H&M

Så ser den ut på.

199:- från ****

Kanske ska ha någon av dom på skolavslutningen.


Kommentarer
Postat av: ilona

fan va snygg kjol & klänning,

men kjolen mer :D

ha på dej kjolen till skolavslutningen..

2010-05-14 @ 20:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0