No gympa, yes friidrott (;

USCH USCH USCH PÅ MIG!
Har inte bloggat på snart två dagar, känner mig riktigt taskig faktiskt.
Förlåt förlår, jag ska skärpa mig, jag lovar.
Men just nu har jag bara inte haft lust att starta datorn och blogga, för jag har haft fullt upp.
Kom hem till mamma igår och då kollade jag bara på filmer, och det hände inte så mycket mer igår.
Och idag har jag typ varit i skolan och blablabla.
Men nu precis så har jag varit på gympan, och jag tyckte faktiskt inte det var så kul.
Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra.
Friidrotten var roligare, men gymnastiken är mer träning (iallafall nu när vi är ute med friidrotten)
Så jag tror inte jag kommer fortsätta med gympan, utan kör nog på med friidrott istället.


Men jag eftersom det inte kommer bli mycket uppdatering den här veckan för att jag har så fullt upp så ska jag ha bloggpaus ett tag.
Vet inte hur länge, men det blir iallafall en vecka.


Kommentarer
Postat av: Lena

Svar:

Hur kan du ha den? :o Eller har du brännt den?:p<3

2010-03-16 @ 06:42:26
URL: http://lenatoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0