Shoppat lite

Hejsanhejsan!
Imorse så fick jag typ ryck för att jag inte hittade några fina kläder att ha på mig.
Så då satt jag typ i en halvtimme igen och kollade vad jag skulle ta på mig.
Efter det mådde jag jättedåligt när jag skulle äta frukost och så, det kändes som att jag skulle spy. ¨
Men jag tänkte ändå gå till skolan.
Så när jag kom till skolan blev det såklart mycket bättre.
I skolan bestämde jag mig för att jag skulle dra ner till stan efter skolan själv, och köpa lite nya kläder.
Så det gjorde jag efter skolan.
Köpte ett "linne", en skjorta och en mjukis tröja.
Det blev bara tröjor den här gången, även fast jag har hur mycket tröjor som helst.
Men behövde ändå lite nya tröjor faktiskt.

H&M, 199 kr (den är mycket mycket finare på)

Bikbok 199 kr (den är också så mycket finare på)

H&M 79.90kr (haha, den är också jättemycket finare på, verkligen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0