Naglar

Tjenatjena! På dom här timmarna som jag inte har bloggat något idag, så har jag kollat på tre filmer. 1 Wallander, Låt den rätte komma in och någon mer. Det var jättemysigt. Filmerna var också väldigt bra. Hade inte sett någon av filmerna tidigare, så de tvar kul att äntligen få se dom. Jag tror nog förresten att jag stannar hemma imorgon också för att jag inte riktigt mår så bra än.

Jag har precis limmat på mina lösnaglar som jag har satt på lite rosetter och blommor på. Det blev bra. Jag kommer nog fortsätta att köpa grejer till naglarna som man kan limma på eftersom jag är intresserad av naglar och söta saker på.

Tummnageln

Lite rosetter, "pärlor"


Kommentarer
Postat av: paulina

Hej elin ,va söööta naglar su har fixat dej , jag saknar dej mycket mycket, hoppas du har de bra , puss paulina

2010-04-01 @ 00:09:40
Postat av: Olivia

Fan vad grymma naglar skit snyggt juh!!!



Vart köper du dem där lösnaglarna??:)

2010-07-27 @ 23:32:38
URL: http://oliviaalskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0