Hos mamma

Hellu!
Jag är hemma hos mamma nu. Jag vet att jag har varit dålig på att blogga idag, men dagen har gått väldigt fort. Vaknade väl vid ett nånting, sen så åkte jag, min bror och pappa till stockholm och kollade runt lite. Gick också lite i Kungenskurva. Efter Kungenskurva så åkte vi också till Heron City. Där åt vi och gick omkring lite. Så det är väl typ det jag har hunnit med idag, eller ja, vi kom hem och satte på en film och åt kräftor och räkor också. Sen körde pappa mig och min bror till mamma.

Imorgon är det ju skola igen, och jag vet faktiskt inte om jag orkar gå. Har lite ont i magen och så. Kanske stannar hemma, men jag vet inte om jag mår bättre imorgon. Vi får se. Jag ska iallafall gå och sova snart, så vi hörs väl antagligen imorgon ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0