Gjorde tre olika bilder idag

Chena!
Har faktiskt omgjort tre bilder nu, som jag kan ha som header om jag vill. Dom blev rätt så snygga tycker jag, med tanke på att det typ är min första gång. Jag ska nog fortsätta ett tag till att göra om lite bilder, så vi kanske ses senare om jag har gjort nån mer. Men nu ska jag iallafall visa dom tre jag har gjort.

Den första

Den andra

Den tredje

Jag satte dom två bilderna på mig på samma ställe på alla tre bilder, men har gjort om dom lite annars och bakgrunden är olika på dom.
Vilken tyckte ni blev snyggast?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken hemsida lr vilket program gör du om bilderna på & hur kan man få det till sin data ?

2010-03-02 @ 11:43:05
URL: http://bestasystrarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0