Festen igår

Ja, vi hade ju klassfest igår och den blev mycket mycket bättre än vad jag hade trott faktiskt. Så dom som inte var där tycker jag gjorde ett stort misstag. Jag var hela tiden med Hilina, Maria, Ilona och Daniella. Hade på mig den nya rosasvart randiga tröjan som jag köpte igår + lackleggings och min svarta rosett.

Hahah, det där var typ nästan alla som var där, inte änns halva klassen, men det blev ändå jätteroligt!

Hehehe, girls !

Rosetten

festfestfest! d;

Loveyougirls!

d:

Kommentarer
Postat av: jossan

haha, bästa festen ;p

2010-03-21 @ 20:45:10
Postat av: elinevs

yääää, tycker jag med ;)

2010-03-22 @ 20:36:16
URL: http://justeevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0