16 and pregnant

Klockan är ju redan fyra nu fast det känns som att klockan precis var halv två.
Senast jag kollade på klockan så var den halv två, och nu blev jag helt chockad hur fort klockan går.
Det känns som jag precis vaknade men det var ett par timmar sen.
Jag har precis duschat och sen har jag bara slappat i soffan framför teven.
Har typ kollat på 5 avsnitt av
16 and pregnant, det är ett program på MTV.
Asso tjejer som blir mammor redan när dom är sexton år.
Ganska bra att titta på tycker jag, men efter ett tag blev jag lite utråkad, så då följde jag med mamma till tvättstugan.
Snart ska jag och mamma åka till IcaMaxi tror jag, men jag orkar inte skriva så mycket mer nu, ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0