Ska ta mig till skolan imorgon

Imorgon blir det skola igen. Har faktiskt piggnat till nu och har nästan inge ont i halsen alls. Så skönt. Tror nog att jag fick ont i halsen för att jag typ var uppe hela natten på klassresan, sov inte en blund. Och sen också för att jag var ute i tunna kläder. Well well, nu är det som sagt var bättre och ska ta mig till skolan imorgon. 'Förhoppningsvis' klarar jag av det också. Med tanke på att vi snart slutar så ska det nog funka. Vi slutar ju om tio dagar, varav sju skoldagar.

På skolavsluningen ska jag ha på mig en vit klänning. Men jag har ett problem med den. Den är ganska lång och fallet på den är inte speciellt fint. Jag (mamma) hade tänkt sy den, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. På något sett så kommer det inte se bra ut om jag syr den. Jag visar iallafall bild på den i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0