Kunde inte gå till skolan iallafall..

Ja, inte för att jag derekt hade velat gå till skolan, men ändå. Jag kunde verkligen inte. Igår fick jag typ mer halsont och när jag vaknade på morgonen så kunde jag knappt prata igen. Då bestämde jag mig för att stanna hemma en dag till för att se hur jag mår imorgon. Om jag änns kan gå då. Nu sitter jag och har hicka och det gör så att det är ännu svårare att prata (andas). Men även fast det kändes skit imorgse så följde jag med mamma till stockholm. Det var en viktig sak som vi skulle göra, och hon ville inte åka själv. Så på dagen kändes det riktigt bra i halsen, men nu mot eftermiddagen så börjar det komma tillbaka. Om jag inte går till skolan imorgon heller så blev det inge skola för mig alls den här vecka. Jag är ledig på fredag. Då ska jag och mamma, och min bror åka till stockholm och göra en mycket viktig sak igen.

Jaja, nu ska jag äta. Skriver nog mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0