Kanske dags att berätta..?

Jag har funderat lite, och nu ska jag faktisk berätta varför jag har varit så deprimerad den sista tiden. Jag har ju också skrivit i många inlägg att jag typ har varit ledsen och har inte kunnat uppdatera bra, för att jag har varit ledsen. Har varit ledsen för att min mamma har cancer. Hon fick bröstcancer för ett halvår sen. Nu har hon operarat bort knölen som var rätt så stor. Som tur är så har cancern inte spridit sig, men hon måste ändå gå på cellbehandlig i typ några veckor och det gör så att hon tappar allt hår.. Sen efter det blir det strålning. Så nu vet ni varför jag har varit ledsen. Tycker faktiskt att ni är värda att få veta det nu. Imorgon börjar cellbehandlingen och jag har tagit ledigt från skolan. Igår var jag ju i stockholm också, och det var för att typ förbereda inför cellbehandligen..

NU VET NI VAD DET ÄR SOM PÅGÅR!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Hej elin !! Även om jag e inte i sverige och e inte nära dig, maste du veta att du e fortfarande min vän och du maste vara strak ;) Logga inn pa msn nan dag sa kanske du vill prata med mig <3 puss o kram . Pau :)

2010-06-04 @ 04:10:25
Postat av: Lena

Hoppas allt går bra för henne idag. Hälsa henne från mig<3

2010-06-04 @ 07:23:20
URL: http://lenatoday.blogg.se/
Postat av: Marie

Aww, hoppas hon blir bättre. :(

2010-06-06 @ 13:16:51
URL: http://pollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0