Haha, fiskade ju idag också!

Inte för att jag igentligen tycker om att fiska alls, men idag var det rätt så kul. Det hände inte så mycket förrutom att jag satt och väntade på att få napp. Men det var ju rätt så mysigt att sitta i en båt iallafall. Och ja, jag var den ända som fick någon fisk, en stor gädda som vägde 1,5 kilo ;o . Så jag fick typ panik när jag väl hade napp. Haha, jag ba till pappa
Jag - snälla pappa, ta den här nu. Jag kommer typ tappa spöet. TA DEN NUU!!
Pappa - Nejdu, det där klarar du!
Jag - Men nej, seriöst. Uuuusch, usch usch usch!

Haha, fast det gick ju rätt så bra ändå sen då. Jag fick ränsa min första fisk själv också. :) Inte så mysigt direkt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0