Bada snart

Hej allesammans!
Bloggade ingenting igår, och det är jag ledsen för. Men igår så kom jag hem till pappa och vi åkte derekt till farmor och farfar. Där grillade vi och åt gått. Men dom gör verkligen så att jag inte har lust att ha någon blogg längre. Och min pappa. Varje gång jag kommer till både pappa och farmor och farfar så snackar dom om min blogg, och det gör också så att jag verkligen inte änns vill komma hit och hälsa på längre. Det gör mig ledsen, för dom pratar liksom inte bra om min blogg. Men men, jag ska snart åka och bada. Så kanske inte bloggar mer idag, vi får se. Annars får ni ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sv: aa :)

2010-06-05 @ 15:17:33
URL: http://isabellewargh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0