Tvungen.. Svar på komentar

Ja, idag blev det ju väldigt ointressanta inlägg typ. Men jag har iallafall varit på Arlanda idag. Först så lämnade vi av morfar, han åkte hem idag. Och så hämtade vi upp min kusin och min moster. Dom är just nu här och vi har det så mysigt. Dom åker hem på torsdag nästa vecka. Som det ser ut nu så åker vi nog till Grönalund imorgon ändå. HOPPAS ATT DET BLIR FINT VÄDER! Jag kommer verkligen bli besviken om det regnar imorgon..

 


Postat av:
Tack .. Men vilken frisör färgade du hos ? Jag gillar verkligen ditt hår färg :D Hur mycket kostar löshår .. ?? :D

Elin svarar:
Just nu har jag färjat hos en frisör i Pershagen. Vi har bott grannar när jag var liten, så hon går vi typ alltid till nu för tiden. Löshåret kostade typ 600 kronor. Men det köpte jag i Stockholm på Drottninggatan. Alltså det köpte jag typ förra året, men man fick så mycket löshår så jag använde inte änns hälften förra gången, och nu använder jag ju samma igen, fast det är ju nytt såklart. Och har sytt på Clips nu från Glitter. TACK!


Kommentarer
Postat av: ISABELLE

Har frågestund på bloggen, skulle vara kul om du ville slösa lite tid på att fråga en fråga!



http://isabellew.webblogg.se/2010/july/fragestund.html#comment



KRAM!

2010-07-30 @ 21:22:30
URL: http://isabellew.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har du för färg på ditt löshår? :))

2010-08-09 @ 22:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0