Min snygga mobil.

Hejsan svejsan!
Jo minnsann, idag har jag köpt en ny mobil. Och gud, det behövdes verkligen. Hade haft min gamla i typ minst 3 år och den var helt trasig. Nu har jag då köpt en snygg mobil. Dagen började typ med att jag gick upp klockan halv 6 på mårgonen, jag kunde inte sova för att det var så varmt. Men sen så la jag mig i soffan, och där somnade jag om till typ halv 10. Efter det så gick jag då upp. Då var det så varmt ute så jag, mamma, min bror och min morfar åkte och badade, men det var bara jag och bror som badade. Riktigt härligt i vattnet var det. Sen åkte vi till Heron City, där jag köpte min snygga Sony ericsson J20i2 ELM.

Den är rosa och återvunnden, miljövänlig. Jag är verkligen nöjd med den.
1790:- för mobilen, sen köpte jag ett minneskort till också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0