Imorgon flyger jag hem.

Hey!
Just nu sitter jag på min säng och har typ precis bytt om. Jag bestämde mig också nyss för vad jag ska ha på mig för kläder imogon. Det blir en kjol med dragkedja upptill, sen ett vitt linne och min baseballjacka. (Och så lite smycken också förståss) Jag åker ju imorgon till Kiruna och alltså hem. Min mamma kommer där ifrån och hon har sju syskon, så ni kan ju tänka er hur mycket släkt jag har där uppe.

Jaja, by the way så har jag varit med min bästavän Erik idag. Han är verkligen en grym person. Har gått i samma klass som han i typ 4 år, och nu skills vi åt, så det känns förjävligt faktiskt.. Men men, tur att vi ändå kommer gå i samma skola, för utan han skulle jag inte kunna fokusera. :) Har faktiskt haft en riktigt underbar dag.
Men kontigt nog så vill snyggingen aldrig vara med på kort..

*smygfota*

Haha, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0