Svar från frågestuden

Svar och frågor!

vad brukar du lyssna på för musik?:)
Jag lyssnar nog på allt möjligt nu för tiden faktiskt,

e du kär i någon?
Nej, är inte kär i någon nu.

vem e din bästavän?
Min alldra bästa vän är Lena, men jag har många många bästavänner.

vem tycker du är en riktigt snygg kille?
Många killar är snygga, en utav dom är Taylor Lautner (Jacob Black från New moon)

vem varen senaste du va tsm med?
Typ Tobbe

vad är din favoritlåt/eller dina favoritlåtar just nu?
Det kan jag faktiskt inte svara på, hahah, har inte någon derekt favoritlåt.

vad är din favoritfilm?/eller dina favoritfilmer?
Hmm.. Typ Avatar tror jag

hur många besökare har du ca per dag?
idag har jag haft ca 25 st, igår hade jag 75 och i måndags hade jag 61.

vrf börja du blogga?
Några av mina kompisar bloggade och jag tyckte att det verkade vara riktigt kul, några tyckte att jag skulle börja, så det blev bara så att jag började.

När var senaste gången du gick på mister?
Det var nog typ för några månader sen.

Och..Är du i ngn relation just nu? XD
Nepp, ingen just nu.

vad gillar du dej bäst i blont eller brunt?
På vintern gillar jag mig mest i brunt, på sommaren mest i blont :) Så nu på vintern har jag brunt, till sommaren blir jag blondie igen.

Dagens fråga: Vad är ditt besöksrekord på bloggen? :)
Typ ca 75 kanske

vad har du för bh.storlek? :)
75A

vem av dina killar har varit bäst på att strula med?
Öhm, vet inte.

har du någon gång tänt på hampus, tobbe eller emil?
På tobbe ja, för jag har varit tsm med honom.

vilka tre tjejer och vilka tre killar var snyggast när 96orna gick där?
LENA, LENA, LENA, LENA, LENA & LENA.

du hänger ofta med lena, snackar hon mycket om sex och fittor?
Men, omg vilken fråga!? 

om vi träffas någon dag, kan jag få en kaka?
Jag vet inte vem du är

hur mycket väger du?
37 kilo

gillar du någon och har du någon på G ?
Nej, jag gillar ingen och har ingen på g.

Var ligger, enligt dig, det vackraste och mest romantiska stället?
Haha, på Lenas ballkong. Nej, men jag kommer inte på något. Det är mysigt att vara och kolla på bio tillexempel.

Vad är din favoritmat?
Jag gillar nog bäst lassange

Vilken skostorlek har du?
36 och 37

Tack för alla frågor från alla!


Kommentarer
Postat av: lena

Jag älskar dig elin elin elin elin elin och elin :D<3333

2010-01-21 @ 06:50:10
URL: http://lenatoday.blogg.se/
Postat av: Anonym

tobbe pillai?

2010-02-11 @ 15:44:21
Postat av: valla

AHAHAHAHAHA IN YOUR FACE DU SKREV ATT DU TYCKTE JACOB VAR SNYGG ;d <3

2010-03-01 @ 12:45:52
Postat av: VALLAAAAAAAAAAAA

han som fråga om kakan var nog tobbe, jag har hört att han tycker d är godare än godis ;o

2010-03-01 @ 12:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0