mobil?!

Ahmen chena!
Hahhahah, min dag har varit helt toppen. Dagen började med att jag gick till skolan och hade en helt vanlig dag. Sen så gick jag ju hem.

Igår kollade jag ju på lite mobiler på internet och idag åkte vi och kollade runt lite på olika affärer vad dom kostade. Jag hittade en som jag gillade speciellt. C903 vill jag ha och den ska jag också köpa tror jag. Den finns i svart, röd och vit. Jag ska ta vit, för den är lite lila också. SNYGG, visst är den!? Den har 5.0 megapixlar också, jättebra. På Elgiganten kostade den 2990 kr och på Siba 3990. Ska nog köpa på Elgiganten, men i sånna fall blir det först om en månad typ.  





Kommentarer
Postat av: Micke

Kommer du hitt eller

2010-01-15 @ 16:57:42
URL: http://justeevs.blogg.se/
Postat av: Micke

köp en med blixt typ c901 finns i vit oxå 2600kr på elgiganten

2010-01-15 @ 17:02:36
URL: http://justeevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0