Jaha, ett inlägg till i alla fall

Jahadå, det blev visst ett inlägg till idag då. Men efter detta tror jag inte att jag lägger upp något mer. Jag har i alla fall haft en underbar dag med mamma. Skönt att slippa allt tjaffs med pappa och släktingarna där. Asso det var ju kul hos pappa i helgen också men vi gjorde inte så jättemycket. Har bara kollat på teve idag och så. Kollade först på Project Runway och efter det typ Blåsningen. Det var första gången jag såg det och tyckte det var mycket kul faktiskt! Tände lite ljust och mysiga rökelser som jag köpte i Thailand.

Hihi, jag i sommras :)

Vilken är snyggast? 1., 2., 3., 4. eller 5. ?

älskar min fina lilla väska som jag köpte i Thailand. Eller, jag köpte tre små väskor i Thailand :)

fina rökelser som jag köpte i Thailand + en söt elefant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0