Svar på frågestunden

Vad är det värsta du har gjort med en kille?
förklara bättre?

Gillar du ngn?
Jag gillar många, men ingen i kärlek tror jag

Vad heter han isf?
Gillar ingen tyvär.

När brukar du lägga dig?
Det är olika, men efter elva iallafall.

Kan du fixa designer?
Ja, jag kan fixa, men dom blir inte världens finaste derekt.

gillar du bågon och vem i såfall ?♥
Ja, jag gillar många men tyvär ingen i kärlek, skulle vilja gilla någon men jag vet inte vem.

favvo färg?
Rosa

favvo låt?
Det finns mycket bra låtar, så har väl ingen derekt favorit.

favvo klädplagg?
Jag gillar att ha lackleggings med någon snygg tröja till.

vem var du ihop med senast?
Tobias

gillar du någon extra mycke just nu?
I kärlek, nej. I vänskap, många många.

saknar du när du va tsm me david?
Asso ibland när jag tänker tillbaka på allt vi hade tillsammans så ja, men jag har ju ändå kommit över det.

hur många besökare har du?
Runt 60 varje dag tror jag.

hur länge har du bloggat?
Sen i juli 2009

vilka bloggar följerdu?
Lenas, Kissies, Dessies, Paows, Emilias, Emilies, fokis och fler.  Det har blivit rätt så många nu, men det där är väl typ dom jag kollar mest.

vad är ditt tur nummer`?
14

rakar du dih däe nere?
Seriöst, det var ju en jättebra fråga! -.-

vad e det värsta du har gjort?
Jag har gjort mycket i mitt liv, men vet faktiskt inte vad det värsta är.

vem är din allra bästastevän?
Jag har jättemånga bästavänner, men Lena är nog min bästa tjejkompis

har du extra stora känslor för någon kille just nu?
Nej, det har jag inte.

vad är de bästa me att gå på friidrott?
Det är roligt, man får träning och man träffar nya personer. :)

 är du kär i någon, isf, vem?
Tyvär är jag inte det.

 följer du andra stora & kända bloggar?
Kissies, Dessies, Fokis, Kenzas ibland, Paows och fler
 
vems blogg är din favorit?
Jag gillar verkligen fokis, hon skriver så bra tycker jag.

vad har du gjort idag :)
Spelat bowling med vännerna, varit i skolan

asså följer du bloggar via bloglovin, isf, vilka typ? :)
Ja, jag följer bloggar via bloglovin. Lenas, Emilias, Emilies, Kissies, Fokis, Paows och Dessies.

och en annan, vill du ha sommar? ;d
Självklart vill jag ha sommar!

hur långt har du gått med en kille ?
Jaa, inte så jättelångt.

gillar du någon just nu, isåfall vem då ?
Nej, jag gillar ingen just nu.

sviker du ofta folk som inte duger till ?
Inte så ofta, jag försöker ju vara en snäll flicka!

låter du personer komma & gå ?
nej?

vem är din bästavän ?
Lena är en utav dom bästa vännerna.

hur ofta pullar du ?
Himla bra fråga där också.

vem är snyggaste killen i västergård ?
Många är snygga, men Erik, Kim är två utav dom

vem är snyggaste killen i brunnsäng ?
Det finns många snygga killar där också, och David är en utav dom.

vem är snyggaste killen i järna ?
Känner inte speciellt många i järna. 

är du iiiii oskult ?
Hahahah, ja

bajsa på dig hemma eller kissa på dig på stan ?
men inget,

valla vs valla ?
inget av dom, hahha skoja.

vad skulle du göra om din blogg bara försvann ?
Bli rädd, undra vem som tog bort den.

 är du beroende av farmville ?
Nej, eller asso typ

är godis gott ?
jaadå

vad var ditt bästa strul ?
Har bara strulat med David.

okej jag kommer inte på nått mer ?
Joho,
 
okej , favorit film ?
Twilight typ

aldrig raka benen eller raka ansiktet ?
beror på vad i ansiktet

vad lyssnar du på för musik?
Typ all mysik

vad har du för storlek på bh?
75A

skickar du ofta sms?
Ja, nu när jag har fått comviq så skickar jag många

blev din födelsedag lyckad?
Jaa, verkligen

får du dina designer gratis ?:)
Ja, den jag har nu har jag fått gratis.

vilka bloggar läser du?
Rätt många, Lenas, Kissies, Fokis, Dessies, Paows, Kenzas ibland, Emilias, Emilies och fler

vilka sporter har du gått i ?
Gymnastik och nu får jag i friidrott

vilket är ditt bästa ämne i skolan? :)
Idrott

Tack så jättemycket för alla frågor, ni har ju haft rätt så lång tid på er att ställa frågorna, så det blev ju ett par.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0