imorgon ska jag till Tom tits igen

Hejhej!
Imorgon ska jag till Tom tits med skolan igen. Vi ska börja göra det typ nästan varje tisdag. Det är roligare än att sitta inne i skolan och jobba iallafall.

Igår sa ju jag att vi
fick en vikarie på spanskan. Fyfan vad jag drev med henne. HAHAHAH. Jag sa att jag hette Lillemor och hon trodde på det. Men valla och Kim svek mig! hahah, nej men dom sa att dom också skulle säga att dom hette något annat men det gjorde dom inte. Jag gjorde det iallafall så carje gång hon sa Lillemor så skrattade typ alla, men hon fattade ändå inget. Vi ska ha henne på fredag också och det ska bli mycket mycket kul! :D

Förra gången på Ton tits


Kommentarer
Postat av: evelina

hahaha , fan va stor röv man har ,

vi hade skit kul ;**

2010-02-16 @ 18:08:26
Postat av: elinevs

Sv: hahah, jag, verkligen <3

2010-02-16 @ 21:51:45
URL: http://justeevs.blogg.se/
Postat av: elinevs

Sv:hahaha, ja, verkligen*

2010-02-16 @ 21:52:23
URL: http://justeevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0