hem till pappa snart

Hejsanhejsan!
Snart ska jag åka till min pappa och vara där hela helgen. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på under helgen, men hoppas det blir kul iallafall. Tar såklart med min dator så jag kommer nog skriva ändå.

Men idag så bråkade jag och Valentina mycket med Maria.
Kolla, jag och Valentina gick tillsammans till skolan.
Påvägen dit så såg vi Maria och då stannade vi för att prata med henne.
Sen vi ba aah, varför är du så himla kaxig på sms men inte iverkligheten och blablabla.
Men sen va hon inte något med oss, och efter skolan igen så böjade hon smsa.
Hon vågade inte göra det i skolan för då skulle vi gått och snackat med henne.
Så vi fick typ damp på henne och gick hem till henne efter skolan.
Sen plingade vi på hennes dörr.
Hon öppnade och typ slängde en sak på Valla, sen stängde hon dörren.
Vi ba asso öppna, tror du vi kom hit för att stå här ute eller?
Så öppnade hon och vi bråkade och bråkade.
Efter det började hon gråta och hennes pappa kom.
Han fick också typ damp på oss och slängde ut oss.
Så det var ju lite taskigt, men sen efter, Maria ba ah, förlåt för allt och blablabla.
Hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0