Förlåt!

Godmårgon, jag vaknde för typ en och en halv timme sen. Då startade jag teven och satte mig och åt frukost. Men förlåt att jag inte bloggade igår. Jag hade helt enkelt inte lust att starta datorn. Jag ska berätta vad jag gjorde igår. När jag vaknade så var pappa och min bror ute och åkte motorcykel. Jag ville ju följa med men jag sov när dom skulle iväg och jag orkade inte gå upp för att följa med. Så då gick jag upp efter att dom hade åkt istället och kollade på Harry Potter. Hihi, vi lånade alla filmerna av en kompis, det är derför vi har kollat så mycket på dom i helgen. Japp, så sen gjorde vi inet så mycket mer. Jag åkte hem till mamma bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0