Här bor jag inte länge till..

(Detta inlägg behöver inte läsas)
Ah hej igen!
Jag är så sjukt trött på Södertälje just nu så det är något hemskt. Vill bara bort här ifrån så fort som möjligt faktiskt. Usch, har typ 3 äkta vänner som jag verkligen litar på och ska börja i en skitklass i Blombacka om typ 2 veckor. Det känns så jobbigt allt ihop nu. Vill inte börja i den skolan, och vill inte börja i den klassen, och vill inte bo här i Södertälje. Känner att allt här bara går neråt. Ingenting blir bra vad jag än gör. Orkar verkligen inte bo här längre. Vill långt härifrån.


Kommentarer
Postat av: sara

dra till usa det ska jag göra. ska försöka komma dit när jag e 16 annars drar jag till göteborg

2010-08-09 @ 20:00:55
URL: http://dasa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför e du trött på södertälje?

2010-08-09 @ 23:47:04
Postat av: Lena

Gumman.. Förstår att det känns jobbigt med allt det där nu. Men pröva att gå i den klassen i någon vecka och om det inte blir bättre så får du och din mamma ta kontakt med rektorn och säga att du inte trivs. Jag älskar dig.

2010-08-11 @ 11:34:39
URL: http://lenatoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0