Ey!

Tjennnnnnnnnnnnaa!
Vaknade nyss typ och känner att jag mår som lite illa.. Inte kul. Försökte äta lunch här och jag fick nästan tvinga i mig maten, men nu känns det mycket bättre. Sitter just nu och lyssnar på musik, ska kolla på lite teve snart. Tänkte åka till Enköping idag, för det är dit jag vill flytta, så ville jag typ kolla runt lite där och så. Men det är ju trotts allt ganska långt dit, så vi tar det en annan dag.

Men på lördag så tar ju min bror konfimation och då ska jag typ vara med han och gå ut och äta gått och sånnt till typ 3 (?). Sen åker jag till ung-08 med Valentina, om hon kunde. Men jag tror att det blir så. Då kommer ju typ Black eyed peas dit och The voice.


Kommentarer
Postat av: amanda

men ofta black eyed peas?

dom är ju värsta kända, då skulle skiiiiit många komma? xd

2010-08-12 @ 15:06:33
URL: http://karlssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0