Min ledsamhet (behöver inte läsas)

Jag har ju skrivit i ett par inlägg att jag har varit väldigt deprimerad och att jag ledsen, därför har jag inte uppdaterat så bra nu under den senaste tiden heller kanske. Men det är en sak som har hänt i familjen och jag tror inte att jag kommer skriva om vad som har hänt här i bloggen eftersom jag inte tycker att alla behöver veta det. Men mina nära och kära vet vad som har hänt och är också såklart väligt ledsna. Jag gråter väldigt mycket på både dagar och nätter nu och när man gråter så blir man väligt trött. Därför har jag inte heller varit så jätteduktig i skolan och varit så aktiv. Men allt kommer nog säkert (för hoppningsvis) gå väldigt bra ändå. Jag har ju fått lite komentarer och frågor om vad som har hänt och så , men jag berättar det bara för några kan jag säga. Så det är iallafall inget ni behöver vara rädd för, än så länge. Jag har varit mycket rädd och samtidigt ledsen nu och hoppas att ni förstår att jag inte kanske skriver så glatt nu, men jag ska försöka att bli bättre och skriva kanske roligare saker. Men tack till alla som har försökt stötta mig och tänkt glada tankar.


Kommentarer
Postat av: sabina <3

elin jag finns ! <333

2010-04-13 @ 20:18:07
Postat av: hilina<3

vsg kmr alltid att finnas för dig .. <3

2010-04-13 @ 20:45:01
Postat av: Ilona <3

finns föralltid gumman!

tänk inte så mycket på det :(

2010-04-13 @ 21:38:05
Postat av: elinevs

Svar till Sabina, Hilina och Ilona: Tack tjejor, älskar er!

2010-04-13 @ 22:45:49
URL: http://justeevs.blogg.se/
Postat av: Lena

Gumman, vi får hoppas på det bästa. Men det är bra att du gråter så att du inte går och håller det inne. Du vet att jag finns om du vill prata, jag älskar dig världens starkaste <3

2010-04-14 @ 08:37:26
URL: http://lenatoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0