VEGE

tjollahoppasan!
nu har ja varit på vege. kom nyss hem. först när ja kom dit var de grymt tråkigt för dom ja trodde skulle komma kom inte, de va bara småkluttar där, dom spelade samma musik hela tiden o sånnt. men efter ett tag när valle kom så blev all mkt bättre ;p då typ fuckade vi upp hela placet (: BARA FÖR VI ÄR BÄST! vi typ dansade hela tiden. o så köpte vi lite glass, dricka, godis. på tryckaren dansade ja medd AXEL, valla medd ANDREAS. hahahah, men vi va oseriösa. de va ändå roligt. elin dansade med c/kalle i 5an. ja ba STRULA, STRULA, STRULA. hela tiden till dom o c/kalle fick damp på mig. han nöt mig jättehårt. men när ja skulle säga hejdå till c/kalle så  sprutade han typ parfym på mig o valla. o de va för killar så vi ba gick o luktade kille. värsta pinsamt. hahah, men sen gick vi till kiosken, där köpte valla pommes, o sen gick vi till jätten o valla köpte kaffe till adde o axel. men sen gick jag hem. så tack för kvällen!

varför jag skrev c/kalle var för att jag inte vet om han stavas me c lr k så då blev de bara c/kalle ;p
kramisar/elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0