usch, naturskolan

hejsan hejsan!
idag var ju vi i naturskolan, så jävla tråkigt.
asso ja tänkte ladda upp ett videoinlägg om dagen, men de blev inge bra så ja får skriva istället.
aa, dagen började me att ja typ vaknade försent.
jag bara orkade inte gå upp.
så ja sov ett tag till o tänkte att nån skulle väcka mig.
men inget hände, så ja somnade om o vaknade försent.
då fick ja skynda mig, jag åt frukost snabbt, sen sminkade ja mig bara med mascara.
o så skyndade ja iväg till skolan.
som tur var kom ja int försent, ja kom vid den vanliga tiden, då ja brukar komma till skolan.
sen åkte vi buss till naturskolan.
vi fick lite håvar, en bunke att lägga djuren vi håvade upp i.
jag började håva, men de va så himla tråkigt.
har ju liksom varit på naturskolan 3 terminer nu så ja visste va som skulle hända.
ja orkade helt änkelt inte hjälpa till alla andra i gruppen.
ja gick bara omkring o bubblade me mig själv, tänkte på olika saker.
men just då ja skulle gå o hjälpa dom andra kom några kor springande.
först var de ju inte så läskigt.
men sen backade dom o gick nått annat håll.
efter en stund kom dom me världens fart mot oss igen.
de va typ de läskigaste.
ja fick panik, visste inte var ja skulle ta vägen.
så ja bara sprang upp mot skogen.
där stannade ja, o tittade på kossorna när dom sprang.
dom sprang kanske typ 4 meter ifrån mig.
o våran lärare stod o asgarvade.
hon är lite konstig, men rolig.
till slut skulle vi äta korv.
min första korv va inge god, den va kall.
så ja tog en till. efter de ville ja verkligen gå hem.
de va iskallt, ja va kissnödig, ja frös jättemkt, ja okrade inte gå.
så de va liksom inte den roligaste resan.
o på bussen stod ja vid den där runda plattan imitten av bussen.
sen kom de på en kärring på bussen.
hon puttade undan mig o ställde sig där ja stod.
då fick ja ställa mig på ett annat ställe, men ja kollade konstigt på henne.
sen började kärringen putta på min arm när ja lutade mig mot en stol.
då puttade ja henne lite i ryggen me mina arm.
sen blåste ja på henne.
då flyttade hon lite på sig o sen skulle hon gå av.
uuuuuuusch på dagen!

kanske lite jobbigt att läsa texten, men ja lovar, de är värt att läsa ;p 
/elin


Kommentarer
Postat av: Sabina <3

jag e bäst:)<3

jag läste hela! :)

2009-10-01 @ 16:20:52
URL: http://sabinafaltins.blogg.se/
Postat av: elinevs

hhaha, ah du är bäst! ;p

2009-10-01 @ 18:41:04
URL: http://justeevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0