toppat håret idag

idag har de varit en jobbig dag, asso allt har bara kännts så tråkigt.
ja känner mig världelös, inte för ja vet varför.
men har varit ett tag me valla idag iaf o de va ju kul.
sen toppade mamma mitt hår, venne om ja blev så nöjd.
asso de är typ ganska kort, men nu börjar ja märka att ja inte gillar mitt bruna hår.
vill antinge färja de mörkare eller blont igen.
idag orskar ja inte sitta vid datorn så länge så ja kommer typ inte hinna kolla nåns blogg.
gör de imorrn kanske.
så, de är väl de ja  ville säga idag.
tror dehär blir de ända inlägget idag, så hörs imorrn hoppas ja.
o föresten så pallar ja inte lägga ut bild på hur mitt hår blev, ni får se de om ni träffar mig.
men ja har voxå varit på stan idag btw.
jackan passade inte, så de va ju pissigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0