sitter här o gäspar, fryser för mig själv

gäääsp på er!
jag sitter här i mitt rum o bara fryser, är trött.  har typ varit aktiv hela dagen så de kanske inte är så konstigt.
men nu sitter jag helt stilla från att ha sprungit omkring, dansat o sånnt. så då fryser man ju.
men ärligt, ja måste verkligen köpa en ny dunjacka. men ja vill inte ha en sån som alla har.
ja vill liksom ha en fin, som typ inte så många har. men nu tycker jag de är svårt att hitta en bra, som passar.
o ja måste oxå köpa nya uggs. tänkte köpa svarta från wedins. dom är jättefina där.
nu tänkte ja iaf typ gå o lägga mig ner i an varma sköna säng o bara ligga ner ett tag, värma mig.
o kolla lite på tv oxå. vad är era planer för helgen? ha en bra kväll!
/trötta, kalla elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0