shit, vilken wanna be!

jag snackade lite me patricia om personen som är en wanna be.
så berättade ja lite om personen, hur personen var, hur personen såg ut o så.
o patricia är så jävla skön så då skrev hon detta till mig

HAHAHAH jävla wanne be !!
seriöst de finns många såna där typer gumman,
jag har vart med om de måååånga gånger och jag håller me de e irriterande men seriöst tänk såhär, att alla andra vet ju att hon härmar dej för de e något man märker så lixom tänk bara att du e som en idol för henne,
och aa bara för att hon inte e nöjd me sitt utseende behöver hon inte kopiera andras,
aja jävla fjolla skit i henne sålänge hon inte gör något riktigt dumt lr nåt så kolla ner på henne ,
och om hon gör nåt, glöm inte att jag finns, de e bara åh säga och serioöst hon kmr ångra varenda jävlaa dag i hennes misslyckade liv !
<3

patricia, ja älskar dig massor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0