nej, nu går ja till sängs

trött som en liten gris nu.
HAHAHAH, ja sa bara nått, men asso ja är väldrigt trött.
trotts att klockan bara är 23.31. eller, de va ju ganska mkt.
inte speciellt konstigt att ja är trött längre.
ja, asso ja sitter o snackar me mig själv lite.
men ja ska typ sova snart iaf.  
ska först berätta om min dag, sen ska ja gå o sova o min underbara mjuka sköna säng.
okej, idag gick ja till skolan, i skolan hade vi lite tråkiga ämnen.
spanskan va faktiskt rätt så rolig idag tycker jag, har aldrig tyckt de förut.
men så va de iaf, o sen hade vi lite andra tråkiga ämenm oxå.
orkar inte skriva om dok just nu.
känner att ina fingrar oxå snart somnar.
iaf så efter skolan va moa andersson där, så ja va väl ett tag me henne.
men sen gicka ja hem, o gissa vad som hände efeter de?
FRIIDROTT, YOU KNOW.
asso, ja älskar friidrotten, kanske redan typ har sagt de ett antal gånger men ja säger de igen.
ja älskar friidrotten.
hihihi, okej, men vi hörs imorn.
ja ahr helt ärligt börat gå upp tidigare nu för att hinna sitta vid datorn på nmårgonen.
FÖR ER SKULL!!!
/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0