min dröm.

hejhej allesammans!
ja försökte gå in på mobilen o blogga. kom typ in men ja kunde inte göra ett nytt inlägg, så nu sitter jag vid datorn istället.
ja tänkte berätta vad ja drömde här om dagen.
asso de har ju varit så mkt med kryssningen nu så då har ja tänk på de extra mkt.
min dröm va typ att jag, min mamma, min bror o hans kompis va på båten.
jag vet inte hur vi kom dit eller något men ja visste bara att lena skulle komma senare.
så åkte typ båten.
lenas mamma var där men inte lena.
så efter ett tag började ja fundera på var hon var o varför hon inte kom.
då typ drog nån in mig i hytten o fuckade upp mig.
sen kom lena oxå in i hytten o då typ fuckade han upp oss båda två.
hahhahaha, lite konstig dröm då.
jag älskar dig baby, <3


Kommentarer
Postat av: madelene den bästa :*

aaaahh, vad jobbig dröm. vad läskiggt! <33

2009-10-26 @ 09:33:18
Postat av: lena

hahah vilken dröm :o

love you!<3

2009-10-26 @ 17:29:41
URL: http://lenatoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0