jag är hemma!

hejhej! just nu sitter jag i min säng, i mitt rum o tittar på tv. jag äter oxå turknötter.
idag har jag varit i skolan, tråkig dag men ändå en av dom roliga.
men idag fick man typ reda på att evelina i min klass har köpt en lika dan klänning som jag.
asso typ en sån där svart, med rosätt på där fram.
den där jättefinta ni vet, hon ba aaah, men asso förlåt förlåt förlåt, den satt bara så bra på mig.
asso ja vill liksom inte va taskig o ba säga, nej du får lämna tillbaka den.
o ja sa liksom till alla innan att ja inte ville att nån skulle köpa en likadan.
o så går hon liksom o gör de ändå.
men men, de är hennes liv, ja kan inte styra över henne.
o ja vet ju att de inte går att ha nånting för sig själv nu för tiden, men ja har aldrig gillat att ha likadana saker.
o de gör ja fortfarande inte.

aja, ikväll är de iaf friidrott, så roligt.
så nånting roligt händer idag iaf, som tur var.
nu ska ja gå o packa lite, kanske äta oxå.
men vi hörs lite senare / elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0