inge mer klagande

hello!
de har blivit en del klagande från mig, ja kanske har skrivit lite tråkiga saker.
men ja ska skärpa mig. förlåt eve, madde, ja älskar ju er!
ja lovar att inläggen kommer bli mkt roligare, o varför klagar ja hela tin igentligen?
ja har ju typ världens bästa vänner, livet leker, så va klagar ja på?
nu är de stop på detta. ;)
så ja ska iaf snart gå till skolan.
tycker faktiskt ja har rätt så fina kläder på mig idag.
ja har ett rosa, svart linne med knappar på.
ett svart skärp med en rosätt där fram (säger inte till nån var ja köpte)
svart cardigan.
svarta leggings, fast tror ja ska ta på mig jeans över.
så, så ser man ut.
kanske lägger ut bild på de senare.
men IDAG ÄR DE JU FRIIDROTT OXÅ!
de ska bli skoj skoj.
ja tror vi hörs senare
kyss / elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0