hissning & dissning

okej, jag börjar med att hissa!



erik hassle
jag älskar erik hassle. asso ärligt, han är fan inte så ful tycker jag.
o han sjunger så himla bra.
han kanske inte har sådär jättefint hår men rösten är bäst iaf.
hans videos är så himla sköna att titta på oxå.
så de är nånting ja tycker  ni ska titta på.
för han är så hinla bra!

kryssningen
våran kryssning kommer bli den bästa i livet.
vi kommer ha så himla kul hoppas jag. o med världens bästa person oxå, lena.
båten är oxå skit skön, med västa poolerna o sånnt.
de finns oxå ett springband uppe på däck .
jag tycker båten är superfin.
lena, jag älskar dig så otroligt mkt, de är inget ja bara säger. saknar dig mest oxå!



falska personer
vem har du blivit nu? du är ju liksom inte som förut.
du har blivit en tönt tycker jag.
o när ja säger att ja inte vill att du ska kolla på min bilddagbok så gör du de ändå.
va äre me dig?
i verkligheten är du inte alls såhär.
men ja blir bara så jäkla sur på sånnt här skit.
du är en oäkta, o har aldrig varit äkta.
okej, nu menar ja inte bara en person, men alla som är så snälla på datan o sen i verkligheten vågar dom ingenting.
eller tvärt om, är så taskiga på datorn men sen i verkligheten vågar dom inte säga nått.
dom personerna stör ja mig på.

svarta lösnaglar
jag målade ju mina lösnagalr svarta igår, sen satte ja på dom.
idag i skolan har ja varit så himla missnöjd.
de kändes inte alls bra, o dom va verkligen fula.
okej, de passar säkert på andra personer men på mig såg de ut som ja hade värsta kärringhänderna.
sen när ja skulle ta bort dom i skolan så gick hela mitt lillfinger sönder typ.
hahahah, eller de blev värsta såret o nu gör de fett ont.




Kommentarer
Postat av: sabina <33

vem person menar du <3

2009-10-22 @ 21:58:28
Postat av: elinevs

en jättejobbig tjej i vår skola.

va typ bästa bästa bästa vän me henne förra året men nu hatar ja henne. <3

2009-10-22 @ 22:09:30
URL: http://justeevs.blogg.se/
Postat av: lena

älskling det kommer bli så bäst!

jag älskar dig & saknar dig.



& du vet att jag ställer upp all the time<3

2009-10-23 @ 15:17:37
URL: http://lenatoday.blogg.se/
Postat av: elinevs

o gud va ja längtar till kryssningen.

tack älskling, o dsm! <3

2009-10-25 @ 20:11:11
URL: http://justeevs.blogg.se/
Postat av: afgul

haha skoj att läsa fan asså man garvar för sig själv hehe roflmao

2009-10-27 @ 22:02:26
Postat av: elinevs

hihi, så bra då ;p

2009-10-27 @ 22:09:39
URL: http://justeevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0