frågor o svar från frågestunden

asso nu tycker jag ni har varit jättesnälla, ni har ju ställt jättemkt frågor.
såhär mkt frågor har ja typ aldrig fått, så fortsätt såhär.


kommer du på mister ikväll?
såklart man gör.

rakar du dig där nere?
de har faktiskt ingen med att göra.

har du pullat någongång?
asso vilka konstiga frågor vissa ställer, de har ingen häller med att göra.

är du kär i någon?
nej, faktiskt inte.

vad är de bästa du vet?
de är väl när man känner att man har äkta vänner, att man känner sig älskad. o så gillar ja att sitta o kolla på film oxå.

vad har du på dig just nu?
jag har på mig de ja ska ha på vege ikväll. ett par vita strumpor, jeansfärjade jeans, ett vitt linne, över de ett jättesött rosa annat linne o så en rosa tjocktröja med en zebra på.

hade du kul på naturskolan?
hahha, vilken fråga. jag hade inte alls roligt.

tycker du att din blogg är bra?
ibland är den bra, men asso skriver lite tråkiga saker ibland, ja vet.

vilka bloggar läser du?
ja, de har blivit rätt så många nu. lenatoday, aboutisabelle, kissies, eilaemilia, jennifernewmountain, camillakyllnen, ibland pauw, ibland karlssonss o typ nåra fler tror ja.

vem gillar du?
asso i kärlek lr vänsakap? i kärlek, ingen. i vänskap, typ supermånga.

hur många gånger har du färjat håret?
asso, ja har inte derekt räknat men kanske typ 5. gissar bara nu.

var har du köpt din rosa tröja me zebran på?
typ i kiruna nånstans.

vad är de för märke på din roll on brunkräm?
venne, har typ köpt den på H&M

vem är din absoluta bästavän?
de är väl du (lena) och valle <3

vad är de bästa du vet?
ja vet faktiskt inte? hahah, asso de är väl typ de ja skrev där uppe, om du menar så?

din favvo färg o mönster?
favvo färg är ju rosa, mönster är typ leopard tror jag.

få vänner som är äkta elr flera falska?
få vänner som är äkta!

är du ihop med nån?
nepp, inte nu.

är jag en vän som du vill ha för-all-tid? (sabina frågar)
asso du är jätte snälla sabina, men just nu känenr ja inte dig sådär jättebra så ja vet inte? klart ja vill att vi ska va vänner alltid o så men just nu känner ja dig inte jättebra.


vem gillar du?
asso i vänskap, jättemånga, i kärlek, asso ingen nu typ.


nu vill jag tacka alla som har ställt frågor! de var verkligen snällt av er. TACK SÅ MKR (L)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Bra svar!

Puss (L):D

2009-10-02 @ 18:44:23
URL: http://aboutisabelle.blogg.se/
Postat av: elinevs

hihihi, tack gumman!

kyss <3

2009-10-02 @ 21:56:07
URL: http://justeevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0