i like, i dont like



jag gillar skärp
för det mesta har jag alltid ett skärp på min tröja nu.
de känns så mycket finare.
jag brukar använda de rätt så ofta, inte hela tiden.
men visst, på vissa tröjor passar de inte alls.

i like, i dont like
jag ska fösöka att skriva nästan varje dag.
de blir inte så mycket men nåra rader blir de ju i alla fall.
så för nästan varje dag ska ja skriva de jag har kommit på under dagen.
asso tex dagens i like, i dont like.
men vi får se hur de blir me de, ni kanske tycker de är tråkigt.


sprutor
usch, de va inge kul att ta spruta idag.
jag vill aldrig göra om de, men jag måste ta i alla fall 2 sprutor till.
1 till twinriks o 1 till svininfluensaspruta.
jag vill inte, men jag måste.
har faktiskt fått ondare i armen nu sen jag tog den.

det var de jag hade att dela med mig av idag, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0