2012

hejsan svejsan!
idag kollade vi ju på bio.
eller, vi vaknade typ vid tolv för vi gick o la oss igår halv två på natten.
så när vi ahde vaknat åkte vi till järna.
pappa, o min bror ville skata där, så jag o pappas fru gick i centrum ett tag.
sen åkte vi hem o jag duschade, o efter de åkte vi till heron city.
där åt vi, hämtade ut biljetterna till 2012.
jag träffade tobbe o felicia där oxå, dom skulle kolla på sommaren me... hahah.. göran :) 
aja, så kollade vi på 2012.
många säger att den var dålig, men jag tycker fan de va super.
den skulle jag vilja se fler gånger.
asso, den var ju läskig, sårglig, jättebra på samma gång.
typ när allt gick under så var de sårgligt.
men den va myckt bra gjord oxå tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag kunde inte prata för jag skratta så mkt, hahah tobias ramla i en trappa ! xd

men kul o träffa dig hjärtat, <3

2009-11-22 @ 10:33:44
URL: http://schteekarnaofenhorna.blogg.se/
Postat av: elinevs

hihih, jag förstår att varken du eller tobbe kunde snacka. för om någon ramlar i en trappa, då måste man ju bara skratta :) hahah, men de va super kul att träffa er oxå, <33

2009-11-22 @ 19:52:32
URL: http://justeevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0