nu flyttar vi (:

hej alla bloggare¨

idag så har vi fått nyckeln till den nya lägenheten o har hållt på o flytta hela dan.
de är typ skit kul ;pp
fast alla grejjer är tunga.. '
ja har burit jätte mkt idag o sprungit upp o ner i våra trappor.
jag får vardagsrummet, min bror tar ett annat rum o min mamma ska typ ha en bäddsoffa i köket ;p
om nån vill så får ni gärna komm o hjälpa till o bära o kolla hur de ser ut här.
bor på 5an o när man går ut på ballkongen så blir man yr för de är så högt.
de är lite läskigt men kul (:

just nu sitter ja här ute på ballkongen me min bror.
han skruvar me hjulen på sin skateboard.

ja vet att de är lite stökigt överallt men vi har precis bara ställt in allt.
de kommer bli finare snart ;p

puss puss
/elin



mitt rum ;p


ballkongen ;p


köket ;)


brorsans rum ;p


toan ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0