lite pinsam mårgon ;p

hej svejjs!

jag sitter o tittar på mumin ;p
hahahah, de är ju jätteroligt.
i mårse så kom mamma in i mitt rum o
hämtade min dator för hon skulle typ göra nått.
ja trodde att kl va 3 på mårgonen då så ja blev
lite sur på mamma.
kl 10 så kom min morbror o hans fru,
dom ska flytta till spanien. ja visste inte att
dom skulle komma.
 
jag: TYYYYYYSTA!!!!!
mamma: men elin då?
jag: MEN JA VILL SOOOVA!!
mamma: men mobbo lalle har ju kommit.
jag: ojsan. hahah förlåt.

de va ju lite pinsamt ;pp
btw, sen gick ja upp o typ åt fruckost me dom o sånnt.
mamma gick iväg o började städa i våran gamla
lägenhet.
dom skulle åka vidare så vi sa typ hejdå.

dom tyckte vi hade blivit jättestora o ja
såg mkt mer vuxen ut.
älskar er o saknar er redan.  ;p<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0