frågestund ;p

frågorna o svaren

vem gillar du?
venne faktiskt, tror typ ingen i kärlek...

gillar du ngn nu?
nej, inte i kärlek...

va är de pinsammaste du har gjort?
de va typ en gång när min kompis bjöd mig o typ 4 vänner till på ett tuggummi. vi skulle dela. ja tog hela o ståppade in de i munnen. alla ba meeeen eliiiin, ja vill ju haa. de va ganska pinsamt ;p

va göru?
hahah, saknaar dig<3

har du nån gång gjort bort dig in för hela klassen?
ööhm, tror typ inte de. *tur de*

visst är ja coool?
arååå<33

vad saknar du mest me att inte ha josefine som bv?
typ allt roligt vi gjort o sånnt...

kan du sätta på webben?
är de en fråga? ;p

va heter du?
mahahah, de vet du ju

ser du dig lite som en fjortis?
hihih, nej. asso ja har min egen stil o är mig själv ;p

hur lång är du?
typ 1.51 tror ja ;pp

vill du va me mig nån da?
såklart ja vill

va är din favvo färg?
rosa såklart ;p

va har du på dig just nu?
en jätte fin svart klänning ja köpte dig ;p

va har du gjort idag?
idag har ja varit o tittat på harry potter på bio ;p

hur mkt väger du?
ja väger 34 ;p

tyckte du harry potter va bra?
nja, slutet va inge bra.

va är din favvo film?
typ 17 again ;p

va gör du?
typ lyssnar på musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0