SNART RESER JAG!

chena allihopa!
min dag idag har varit rätt så okej faktiskt. inte gjort så mycket i skolan, bara som en vanlig onsdag. men efter skolan, då gick jag ut o tog kort. hahah, det har ju varit en jättekall dag med massor av frost ute. så de blev faktiskt mycket fina bilder. dom kommer jag väl oxå lägga upp snart.
SNART RESAR JU JAG TILL THAILAND! som ni kanske redan visste så ska ju jag åka till thailand snart. men jag ber om ursäkt att jag tjatar (stavning) om det hela tiden. jag har resfeber. o vill bara åka nu. ni kanske inte förstår hur jag känner men asso jag längtar verkligen. har ju aldrig liksom åkt så långt bort ifrån sverige fröut så de ska bli en riktig upplevelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0