godkväll allihopa (:

tjollahoppsan på er alla!

idag har ja faktiskt inte gjort någonting alls. har inte gått utanför ytterdörren.
dagen började me att ja gick upp sömnig o åt fruckost.
startade TVn o borsdade tänderna. efter ett tag förstog ja att de inte fanns
nått bra att titta på. då gick ja o kastade pil. de va inte speciellt kul att stå där o
kasta pil helt ensam häller så ja frågade min bror om han ville spela me mig
för pappa o hans fru skulle tydligen åka till skärholmen o kolla något.
efter nån timme kom dom hem. då åt vi lunch o tittade klart på en film som
vi började titta på igår. pappa o max åkte till hölö, järna o skatade.
pappas fru o ja kollade då på nemo ;p när pappa o max kom hem så åt vi
middag o sen skulle vi typ spela golf men då gick solen i måln så då va
de ingen bra ide längre.  då satt vi inne rästen av dan istället. jag framför TVn,
pappa framför en dator, max framför en annan dator o pappas fru typ städade
o sånnt. de va härligt me en lugn dag o imorn ska jag o bror hem till mamma
igen. då ska hon tydligen ha fixat allt i vår nya lägenhet. så de ska bli kul att se
hur de ser ut där hemma nu ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0