Trött som bara den

Helluu!
Just nu skulle jag igentligen varit på friidrott, men helt ärligt så orkade jag verkligen inte. Jag är fortfarande lite förkyld och har typ ont i magen. Sen är jag också väldigt trött också.. Kanske inte är riktigt frisk än då.. Menmen, jag ska ändå försöka gå till skolan imorgon och resten av veckan. Jag var ju i skolan idag och det gick ju ganska bra, men jag saknar min gamla bästavän som jag bråkade med i 5an och nu vill jag ha henne tillbaka. Nej, jag vet, livet är inte lätt. Jaja, jag drack nyss en cider och det gjorde saken lite bättre, men fick ju istället världens huvudverk då. Men jag ska inte klaga, vi får se hur jag mår imorgon så nu ska jag väl gå och lägga mig i sängen och försöka bli frisk.

Tyckte ni inte att våran nya lägenhet var fin förresten?
Jag tycker iallafall det och är väldigt nöjd med mitt eget lilla rum och min tolett.

Kommentarer
Postat av: josefine

elin, jag saknar dej också (du menar mej va?)

men om du menar mej så ska du veta att jag saknar dej lika mycket som du saknar mej, tvivla inte på det! <3

2010-05-03 @ 19:21:02
Postat av: elinevs

Svar till Josefine ; ja, jag menade dig <3

2010-05-03 @ 21:23:36
URL: http://justeevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0