Klassresan

Cha!
Klassresan blev riktigt bra, fast jag tycker att vi borde åkt någon stans längre bort. Men men, när vi kom dit så typ började vi packa upp våra grejer och sovsäckar och sånnt. Jag skulle såklart ligga bredvid världens bästa vän Erik, men jag låg också mittemot Hilina och Ilona. Jaja, när vi hade packat upp så skulle vi typ äta lunch. Det var inte så jättegod lunch, så vi körde vattenkrig istället. Haha, jag blev inte så blöt, men roligt var det iallafall.

Sen så gick vi och bastade, det var sköönt. Sen på kvällen så skulle vi typ gå "spökrunda" i skogen. Våra lärare, dom ba ah, ni måste kolla efter älgar och lyssna också om ni hör vildsvin. Så när vi gick, vi såg våran lärare som var utklädd till älg, och våran andra lärare började snacka med oss, och sen hörde vi typ ljud från vildsvin uppe i skogen, då gick vi upp och kollade där och så låg våran tredje lärare där med en bandspelare. :) HAHAHA. Vi fick bara vara uppe till 1 på natten, men jag och Hilina var uppe hela natten. När vi skulle sova så satt vi typ uppe och snackade, lärarna sa till oss minst 8 gånger. Till slut så kunde vi inte somna, och då ville vi gå ut och få lite frisk luft, men det fick vi inte heller. Så vi smet ut, jag och Hilli. Hon ba, komkom, vi går på toa och när jag spolar så öppnar du dörren. Det gjorde vi, sen "rymde" vi till ett annat hus där våra andra kompisar låg och sov. Vi skulle lägga tandkräm på våran lärare när han sov, men han vaknade typ, så vi la en ostbåge i en tjejs näsa och la tandkräm i hennes ansikte istället.

Jag var hela tiden med min bästabästavän Erik. Han är för underbar. Försökte hålla honom vaken hela natten också, men han somnade, HAHAHA, då blåste jag i hans öra.


HAHA, min söta bästavän när han sov. Jag har alltid kul med dig, och det tackar jag dig för, jag älskar dig så så mycket!

Hilina by night, hahaha.





Kommentarer
Postat av: hilina you know

hahah vi hade fett kul :D <33

2010-05-28 @ 23:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0