Påväg hem

Jag sitter just nu i bilen och är påväg hem. Har suttit här ett litet tag nu och jag börjar få ont i huvet. Menmen, jag har haft en mycket bra dag och den måste jag ju säga att jag är nöjd med. Har åkt skidor nästan hela dagen. Tog lite kort, men orkar inte lägga in bilderna nu eftersom jag sitter i bilen. Men det är faktiskt himla  kul att åka skidor, bara det att det gör väldigt ont när man ramlar.

Igår så åkte vi och badade här i fjällen. Alltså, i ett badhus. Det var också väldigt kul. Dom har ett speciellt badhus här, man kan simma ut. Asso, ut ut. Det gjorde jag och min bror, sen rullade vi oss i snön och sen simmade vi in igen.

Han inte blogga något igår, men det var ju för att jag hade fullt upp hela dagen. Var med min farbror, hans fru och deras barn.

Men nu är jag iallafall påväg hemmot och mitt paket från melba hade kommit sa mamma. Jaja, nu börjar jag få lite ont i huvet också, så vi hörs imorgon antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0